Ikke-kategoriseret

men det nødvendigt for

Det første som er hele fundamentet for at kunne optimere deres SoMe er at have en god
strategi. Der skal derfor laves en liste med alle kundetyper og interessere der kan være,
dermed har virksomheden et nemt og klar overblik over hvem deres kunder er. Dernæst skal
Atami Sushi have en content kalender, hvor der er lagt en plan for de kommende uger og
måneder. Dette kræver tid og ressourcer, men det nødvendigt for at have en god SoMe
strategi som fungere. I content kalenderen skal deres skrives hvornår opslagene skal ud, det
vil sige dato og tid. Der skal vælges dage hvor alt dataet bliver analyseret, for at se hvad der
fungere/ikke fungere. At analysere data, er vigtigt for at kunne optimere deres SoMe.
Eksempelvis kan man hurtigt finde ud af hvilket tidspunkt på dagen det er bedst at lægge et
opslag/story ud. Content kalenderen skal også inkludere møder, med eksempelvis er
MoonStar. MoonStar er et webbureau, som står for Atami Sushis SoMe. Dog er det relativt
nyt samarbejde, og jeg vil senere komme ind på et opslag jeg har lavet i MoonStar for at
optimere deres

SoMe.
Det er vigtigt for Atami Sushi at følge med i hvad der sker på deres platforme, og dermed er
det vigtigt med en masse mødere med den valgte webbureau, for at have en forståelse for
hvad der fungere. Atami Sushi skal derfor være bevidste, om at det vil kræve flere ressourcer
for MoonStar, for at de vil kunne udfører denne strategi.
Det vigtigste ved optimeringen af SoMe er selvfølgelig selve opslagene, det vil sige
contenten. Den strategi der anbefales for Atami Sushi, er creative content. Et eksempel på
noget jeg har lavet i samarbejde med min praktikvirksomhed MoonStar, kan ses i bilag. Dette
er et eksempel på creative content, hvor der er lavet en konkurrence til kunderne og det
rammer i denne sammenhæng alle kunder. En konkurrence er et sikker valg, for at nå ud til alle ens kunder, og hvor mange vil like og kommentere opslaget.

Dog skal denne “konkurrence strategi” ikke være det eneste creative content. Creative content handler om at komme væk fra produkt/salgs øjnene, og hen til kunders øjne. Eksempelvis vil der i blandt
deres kunder være, studerende, mødre, familier, par, nogle som går op i sport/træning, nogle
som går op i miljøet og meget mere. Der skal dermed tænkes i disse baner, om hvad vil en der
går op i miljøet se. Eller hvad vil en mor ser evt. På denne måde skal der brainstormes for
hver en kundetype, og liste ideer under hver især. Der skal dog være en rød tråd mellem
opslagene, så man ikke kun fokusere på par eller mødre eksempelvis. Der skal fokuseres på
alle, så der hele tiden vil være en aktivitet på Atami Sushi’s SoMe platforme. Jeg vil derfor
herunder liste nogle creative content ideer, for at man kan optimere Atami Sushi’s SoMe.
Dette vil jeg gøre i en tabel, så det er langt mere overskueligt.

13 thoughts on “men det nødvendigt for

  1. Checking wallets dedi ki:

    Sign Up to receive a Bonus.Free bonus up to 0.9ETH .Instant payments on MetaMask https://bit.ly/3noCPDL

  2. Checking wallets dedi ki:

    ZkSync Free Airdrop Crypto: Your Guide to Free Coins in 2023, EARN MORE THAN $1000! https://youtu.be/o1JvjQA-s-M

  3. js混淆 dedi ki:

    js混淆 hello my website is js混淆

  4. wow 884 dedi ki:

    wow 884 hello my website is wow 884

  5. 4dno net dedi ki:

    4dno net hello my website is 4dno net

  6. kikiole dedi ki:

    kikiole hello my website is kikiole

  7. x5000 dedi ki:

    x5000 hello my website is x5000

  8. dewana dedi ki:

    dewana hello my website is dewana

  9. videoxn dedi ki:

    videoxn hello my website is videoxn

  10. ghist dedi ki:

    ghist hello my website is ghist

  11. mito dedi ki:

    mito hello my website is mito

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir