Besvarelserne på spørgsmålene understøtter problemformuleringen i den forstand at har en bred vifte af potentialer for at øge omsætning, kundeloyaliteten og servicen. omsætnings proces i butikkerne fra 2017-2019 som ses på bilag 9, er faldende og kan se truende ud i fremtiden, da mund til mund strategien ikke er nok at operere på. Baseret på spørgeundersøgelsen kan man konkludere at kunderne er ret tilbøjelige i forhold til at handle på nettet, hvilket butikkerne ikke arrigere på. Dog er kunderne ret tilfredse med Servicen som levere i butikkerne selvom næsten en tredjedel af servicegraden kan forbedres. Størstedelen af kunderne er ret tiltrukket af de sociale medier, hvor de befinder sig der ofte, hvilket kan udnytte til sprede budskabet om dets brand for at tiltrække kunderne i butikkerne. Størstedelen af kunderne besøger Facebook ofte, hvilket er en kanal som kan kommunikere til kunderne fra. Størstedelen af kunderne viser en ret positiv besøgstal på Instagram, hvilket se kan udnytte til at øge deres påvirkningskraft, omsætning og kendskabsgrad. Konklusionen på hele spørgeundersøgelsen resulterer i at endnu ikke har fundet løsninger eller tiltag til at formindske deres udfordringer på omsætningen, hvilket kundernes besvarelser giver en bred vifte af muligheder som kan udnytte til at øge omsætningen, servicen, kundeloyaliteten og kendskabsgraden.
Ekstern analyse:
Bertoni befinder sig i en konkurrencedygtig branche, hvor det handler om at følge de nyeste trends i tidsforløbet som kunderne efterspørger og finde alternativer til at opfylde forbrugernes behovspyramide. Butikkerne har i de sidste mange år ikke haft mange udfordringer i at skabe positiv omsætning indtil den digitale udvikling kom frem, hvilket påvirkede mange virksomheder til at lukke deres butikker ned. Selvom butikkerne udnytter den digitale udvikling til deres fordel, kan det ikke overdække e-handels funktioner. Salg af tøj i butikkerne er faldene imens salg af tøj på e-handel er i kraftig vækst. Tøjbranchen har i de sidste 5 år i Danmark vist en stigning imens detailhandels overskudsgrad er faldende. Forbrugers behov er i konstant forandring, hvilket er en problematisk tilstand som Bertoni står overfor i dag som kan have alvorlige konsekvenser i fremtiden hvis Bertoni ikke operer på kundernes behov i forhold til den digitale udvikling, hvor tøjbranchen i det danske marked vil være i kontant vækst viser statistikbanken.
Ifølge Danmarks statistik benytter 2/3 af virksomheder de sociale medier til markedsføring, hvor hver fjerde virksomhed benytter sig af mere end et socialt medie, såsom Facebook, instagram, YouTube og LinkedIn. Virksomhederne markedsfører sig på de sociale medier primært for at opbygge brandkendskab blandt forbrugerne til formål om at lokke forbrugerne til at handle hos dem. SoMe som står for socialt medie, er med til skabe kommunikationskanal. Virksomheder benytter sig af denne kanal af mange årsager, såsom at skabe mere trafik på deres hjemmeside. Dog kan SoMe skabe mere salg for virksomhederne via kanalen kommunikationsaktivitet og øge virksomheders servicegrad, hvor forbrugerne kan komme i direkte kontakt med virksomheder, ved at kommentere på deres opslag eller skrive til dem på de sociale medier, fremfor at forbrugerne skal ringe til kundeservice eller skrive over mail. Pressemeddelelser og krisekommunikation til forbrugerne er mere synlige end hvis virksomheder lægger pressemeddelelser på deres hjemmesider, da de sociale medier et enorm platform størstedelen af forbrugerne benytter flere gange på daglig basis. Virksomheder kan også benytte sig af partnerskaber og sponsorater som en form for reklame, hvilket kan skabe opmærksomhed for forbrugerne til at skabe mere trafik på varsomhedernes sociale medier profiler eller på deres hjemmesider. Ydermere kan virksomheder holde øje med konkurrenternes aktivitet på de sociale medier i forhold til hvad de laver og hvilke tiltag der lykkedes for konkurrenterne. På den måde kan virksomhederne få inspiration samt spare tid på markedsanalyser. Dog har en hver kommunikationsmedie former og fordele som andre medier ikke kan betale sig at markedsføre sig igennem. Forstået på den måde at forskellen på LinkedIn og instagram er, at LinkedIn befinder sig primært i en B2B målgruppe for erhvervsdrivende virksomheder, hvor Instagram befinder sig i en B2C målgruppe for forbrugere som henvender sig visuelle, aktive og modebevidste forbrugere.
prednisone without prescription prednisone without prescription.net prednisone 60 mg tablet
https://prednisonet.online medicine prednisone 5mg
can you buy prednisone over the counter uk order prednisone 10 mg tablet prednisone canada pharmacy
Why couldn’t I have the same or similar opinions as you? T^T I hope you also visit my blog and give us a good opinion. totosite
Reading your article helped me a lot and I agree with you. But I still have some doubts, can you clarify for me? I’ll keep an eye out for your answers.
Do you mind if I quote a couple of your articles as long asI provide credit and sources back to your website?My blog site is in the very same niche as yours and my users would certainly benefit from some of the information you present here.Please let me know if this okay with you. Thanks!
canada online pharmacy
https://canadianpharmacyquick.com/
pharmacy price compare
xndlwjnqg jnykw wykdgkb bcee mqxruhpceqmujli
Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me. https://www.binance.com/es/register?ref=S5H7X3LP